Kariéra v AT Computers

Specialista péče o zákazníky a podpory prodeje (COMFOR)

Co bude náplní vaší práce? Pečovat o naše zákazníky, to znamená být pro ně k dispozici na telefonu, odpovídat na jejich e-maily a poznámky v objednávkách (změny objednávek, reklamace, informace k objednávkám, informace o dostupnosti zboží), ale také na komunikovat na sociálních sítích a reagovat na jejich recenze. Proaktivní komunikace se zákazníkem v případě variací v zákaznických požadavcích. Zároveň budete mít za úkol realizovat soutěže pro zákazníky na sociálních sítích.

Požadujeme

  • nebát se telefonického kontaktu se zákazníky
  • mít dobrý projev bez vad řeči
  • mít tah na branku a nebát se prodávat
  • nasazení úsměvu 24/7 :)
  • Střední škola s maturitou

Náplň práce

  • Zjišťování spokojenosti zákazníků
  • Budete se podílet na budování vztahů se zákazníky.
  • Budete pomocí mailu a telefonu zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni a zaznamenávat jejich zpětnou vazbu
  • Odpovídat na zprávy, komentáře a dotazy na FB (sociálních sítích) a e-shopu.
  • Podpora zákazníkům na emailu, telefonu, chatu, sociálních sítích.
  • Zajišťování komunikace o životě ve firmě na sociálních sítích  (informace z prodejen, od frenčíz)
Akce
  • budete se zákazníky komunikovat ohledně posílání výher ze soutěží a dárků z akcí
  • pomůžete nám při chystání firemních prodejních akcí
  • a také na promoakcích a eventech
Ostatní
  • Řešení reklamací
  • Pomoc při organizaci a zajištění firemních team buildingů
  • Pomoc při náborů nových zaměstnanců
  • Drobná administrativa, pošta

Co můžeme nabídnout

  • práci na HPP
  • Moderní kanceláře v Komíně mimo dopravní zácpy
  • Mobilní telefon i pro osobní použití
  • Stravenky
  • Multisport karta pro zájemce
  • Školení komunikačních dovedností
  • Produktová školení
  • Účast na firemních společenských akcích
  • Přístup k / a využívání nejnovějších technologií

Strukturované životopisy posílejte na lenka.novotna@comfor.cz