Kariéra v AT Computers

Obchodní ASISTENT/KA s plynulou angličtinou

  • Je vám blízká technika a chcete se seznamovat s technickými produkty?
  • Budete spolupracovat s týmem obchodníků a nákupčích, troufnete si na to?

Pokud ano, napište, určitě Vás budeme kontaktovat. 

Váš výsledek práce jsou: 

  • Správně vyřízené a vyfakturované objednávky
  • Rychlá, profesionální (písemná a verbální) komunikace s klíčovými zákazníky
  • Spolupráce s obchodním a nákupním oddělením

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Perfektní ovládání MS Office
  • Zkušenost v oblasti IT je výhodou
  • Vynikající komunikační dovednosti – psaný i mluvený projev
  • Orientace na zákazníka
  • Profesionální a příjemné vystupování

Proč pracovat právě na této pozici a u nás: 

  • Budete podpora obchodního týmu, na kterou se mohou všichni plně spolehnout.
  • Podle toho, co je důležité, si dokážete stanovit priority.
  • Díky Vám budou mít zákazníci zboží včas a ve správném množství.
  • Budete pracovat v moderním prostředí. A na začátku Vás zaškolíme.
  • Pracovní doba 8:30 - 17:00
  • Místo výkonu práce: Brno

Chcete se stát pevným bodem pro náš obchodní tým a klíčové zákazníky? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis.

Kontakt: otahalova@atcomp.cz

 

 

 

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Pokud přijmete všechny soubory cookies, můžeme shromažďovat a zpracovávat údaje o vašich aktivitách na našich webových stránkách. Nastavení souborů cookies můžete kdykoli změnit kliknutím na ikonu Nastavení souborů cookies v dolní liště. Více podrobností naleznete ve Zpracování osobních údajů.