1) Administrátor nastaví sobě nebo konkrétnímu uživateli práva na potvrzování dobropisů, případně může zřídit samostatný přístup (novou webovou registraci) pro účetní a zpřístupní jí/mu např. pouze faktury, hledání dokladů a potvrzování dobropisů:
Nastavení uživatelských práv na úrovni webové registrace:
2) Nemáte-li administrátorský přístup, máte dvě možnosti:
a) zažádat o něj Vašeho obchodníka v ATC, který Vám pošle k podpisu dodatek k rámcové smlouvě o obchodní spolupráci. Poté postupujte dle bodu 1)
b) jednatel Vaší společnosti pošle seznam webových registrací, kterým máme povolit právo na potvrzování dobropisů
1) Na www.atcomp.cz v menu Nákup/Faktury naleznete dva filtry na dobropisy:
a) Dobropisy – zobrazí všechny dobropisy. Ty, které ještě nebyly potvrzeny, mají ve sloupci „Potvrzení“ tlačítko „Přijal jsem“
b) Nepotvrzené dobropisy – zde najdete výpis pouze nepotvrzených dobropisů.
2) Stiskem tlačítka „Přijal jsem“ jednoduše odešlete potvrzení o přijetí dobropisu.
3) Z detailu dokladu můžete potvrzení také odeslat a to stiskem tlačítka „Potvrzuji přijetí“ ve sloupci „Operace“:
3) Na email webové registrace, ze které bylo odesláno potvrzení dobropisu, Vám přijde potvrzení v následujícím formátu:
Příjemce: dobropisy@atcomp.cz; novak@firma.cz
Předmět: Potvrzení o doručení opravného daňového dokladu PFXXXXXXXX
Tímto potvrzujeme, že nám byl od firmy AT Computers a.s. doručen opravný daňový doklad číslo PFXXXXXXXX, číslo zákazníka 000093, na částku -1380 CZK, datum doručení 18.5.2016 16:28.
Petr Novák, Firma a.s.
4) Dobropis, jehož přijetí jste již potvrdili, jednoduše poznáte tak, že není ve filtru mezi nepotvrzenými dobropisy. Zároveň v přehledu dobropisů příp. v detailu dobropisu není tlačítko pro odeslání potvrzení.