Žádosti o vratky

Žádosti o vratky

 

Vážený zákazníku,

pro zkvalitnění naší vzájemné spolupráce jsme na obchodní portál www.atcomp.cz přidali možnost vytvoření žádosti o vratku zboží, doposud jste žádali pouze emailovou formou. Tato novinka celý proces vratek urychlí a zpřehlední.

 

Pokud budete chtít požádat o vratné číslo, postupujte, prosím, takto:

  1. Menu Nákup / Faktury / Detail faktury / Žádost o vrácení zboží.  Zobrazí se Vám pokyny jak žádost vytvořit a informace o manipulačním poplatku 99Kč bez DPH za jedno vratné číslo.
  2.  Další průběh vratky můžete sledovat v menu Nákup / Zápůjčky a vratky / Vratky ve sloupci Stav. Detail vratky včetně částky k dobropisování a poplatků za vratku zobrazíte kliknutím na konkrétní CR číslo: 
  3.  Pro urychlení zpracování vratky do balíku, prosím, přiložte průvodní list, který si jedním kliknutím jednoduše sami vytisknete. Je na něm uveden seznam zboží k vrácení, pokyny jak správně zboží zabalit, adresu kam ho poslat a číslo vratky s čárovým kódem k nalepení na balík.
  4. Máte-li zájem, můžete si na zboží k vrácení objednat přepravu, kterou zajišťuje DPD za cenu 59Kč bez DPH za balík.

  

Stavy CR:

10     Přiděleno CRM (předschválení) – čeká se na schválení a stanovení podmínek vratky produkt manažerem

12     Schváleno PM pro vrácení  - stav poté, co byly produkt manažerem schváleny všechny řádky se zbožím. Na email ve Vaší webové registraci Vám přijde informace o přidělení vratného čísla CR, v kopii na Vašeho obchodníka a prodejce v ATC. Nyní si můžete vytisknout průvodní list (viz. obrázek výše) popř. objednat přepravu.

 

Znění emailu:

From: AT Computers a.s. [mailto:navision@atcomp.cz]

Subject: AT Computers a.s. vrácení zboží CRxxxxxxxx schváleno.

 

Vážený zákazníku,

Vaše žádost o vrácení zboží byla schválena.

Ke zboží, k jehož vrácení jste do AT Computers a.s. autorizován, prosím, přiložte vytištěnou průvodku, kterou naleznete  na: www.atcomp.cz

Sekce: Nákup / Zápůjčky a vratky / vratky

 

Při vrácení dále následujte v průvodce obsažené instrukce.

 

Děkujeme.

ATC team

 

15     Vráceno, čeká na schválení PM – stav, kdy byly zjištěny nesrovnalosti mezi zadaným a skutečným stavem zboží (zboží je v jiném stavu, než bylo uvedeno při zadání žádosti, nesouhlasí počet ks, je nutné změnit skladovou lokaci apod.) a proto je nutné opětovné schválení produkt manažera. Sklad v interní poznámce uvede podrobnosti, na základě kterých PM vratku schválí, navrhne storno poplatek nebo ji zamítne (jen ve výjimečných případech).

20     Vráceno, čeká na dobropis – tento stav nastane:

a) pokud souhlasí stav při příjmu zboží se stavem popsaným v CR (posun ze stavu 12 pracovníkem příjmu) – po překlopení do stavu 20 vystaví dobropis automat,

b) pokud byly u CR ve stavu 15 opětovně schváleny všechny řádky se zbožím (automatický posun) – po překlopení do stavu 20 vystaví dobropis obchodník na základě emailového upozornění ze systému

30     Dobropis – k vratce byl vystaven dobropis

40     Vráceno – zboží bylo přijato do skladové evidence