Rozšířený support / managed services

Vážení obchodní partneři,

nově jsme si pro Vás připravili unikátní nabídku služeb, které Vám pomohou s poprodejní správou M365/O365.

 

CSP support basic 1 Založení supportního ticketu v M365/Azure admin centru, manuální založení trial předplatného, spárování tenantu s resellerem(zviditelnění tenantu na reseller profil v ATC), přidělení admin práv k Azure předplatnému
CSP support basic 2 Služby spojené s přístupem na M365/Azure admin portál v trvání do 5 minut času operátora(např.doplnění chybějících údajů v profilu zákazníka, reset hesla, přiřazení předplatného, kontrola předplatného, ohledání stavu tenantu)
CSP support basic 3 Pokročilejší služby spojené s přístupem na M365/Azure admin portál v trvání do 30 minut času operátora (vytvoření uživatele, přiřazení předplatného do 5 uživatelů)
CSP support basic 4 Pokročilejší služby spojené s přístupem na M365/Azure admin portál v trvání do 60 minut času operátora (vytvoření uživatele, přiřazení předplatného 5 - 20 uživatelů)
CSP support premium 1 Migrační služby z on-premu/Cloudu jiného poskytovatele do "MS Cloud" malého rozsahu, poskytované třetí stranou, 0-15ks uživatelů, max. 6h práce
CSP support premium 2 Migrační služby z on-premu/Cloudu jiného poskytovatele do "MS Cloud" středního rozsahu, poskytované třetí stranou, do 25ks uživatelů, max 8h práce 
CSP support premium 3 Migrační služby z on-premu/Cloudu jiného poskytovatele do "MS Cloud" většího rozsahu, poskytování třetí stranou, 50 uživ. max. 16h práce 
CSP support premium VIP Migrace MS Azure tenantu z jiného licenčního modelu do MS CSP Azure plan předplatného, poskytováno třetí stranou, max. 12h práce

 

Pro více informací kontaktujte naše odborníky na CSP:
Stanislav Pražák,  mobil: +420 603 458 756, tel.:+420 596 253 149, prazak@atcomp.cz
Václav Bezruč, mobil: + 420 735 793 949, +420 596 253 250, bezruc@atcomp.cz