Na 90 zkušených zaměstnanců moderního logistického centra se dvěma externími skladovými lokacemi zajišťuje, aby bylo denně naskladněno, vyskladněno, zabaleno a odesláno vše, co naši zákazníci požadují. Tisíce balíků denně a dokonale fungující příjem i výdej, to je náš denní chléb.
Celý logistický proces je maximálně automatizován. Všechny operace jsou řízeny ERP a WMS informačním systémem. Evidence, pohyb i kompletace zboží jsou sledovány výhradně za použití čárového kódu. Zásilky vytváříme v reálném čase. Tisíce položek vysokoobrátkového zboží je k dispozici ve velmi krátkém čase díky unikátnímu systému vychystávání a balení. Kompletnost zásilek kontrolujeme scanningem zboží. Zásilku kvalitně zabalíme a vybavíme prvky k rozpoznání nepovoleného narušení obalu.
Denně je vydáno a zpracováno v průměru přes 33 tisíc kusů zboží v 5 000 položkách. V nejsilnějších dnech roku expedujeme přes 5 500 zásilek denně.
Při expedici našich zásilek k zákazníkům spolupracujeme se všemi předními balíkovými a paletovými dopravci v ČR – DPD, Česká pošta, Geis parcel CZ, Geis CZ, Gebrüder Weiss – a nabízíme tak našim zákazníkům širokou paletu služeb a způsobů doručení včetně možnosti zaplatit při doručení zboží platební kartou.
Reklamace jistě nepatří k něčemu, čím byste chtěli často procházet. Pokud už Vás však tato nemilá situace potká, naše reklamační oddělení je připraveno se o vše potřebné postarat. Spokojenost zákazníka a dobré vzájemné vztahy jsou i v této oblasti naším prvořadým zájmem.
Tým zkušených pracovníků posoudí a vyřeší Vaši reklamaci v nejkratší možné lhůtě. Průměrná doba vyřízení je 15 dní, přičemž třetinu vyřídíme již do týdne. U komplikovaných případů se maximálně snažíme vyhovět Vašim potřebám. Jsme ochotni zprostředkovat také mimozáruční reklamace, pokud nám to naše kontakty umožňují.
Nová telefonní ústředna Vás spolehlivě přepojí na online telefonisty a na zaslané e-maily přijde do 24 hodin odpověď. Na webu lze sledovat průběh aktuálně řešených případů a zasílat k nim dotazy.
Naše konkurenční výhoda. Neodkladná reklamace znamená, že požadovaný náhradní díl do námi vyrobeného počítače obdržíte do 24 hodin. Je to jednoduché – prostě oznámíte, který díl je potřeba vyměnit, a my ho neodkladně pošleme. Zatímco vadný díl ještě nemusí být ani zabalen na cestu k nám, zásilka od nás s funkčním náhradním dílem dorazí druhý den k Vám. V případě Vaší potřeby je možné takto neodkladně vyřešit i standardní reklamaci, která se netýká námi vyrobených PC. Patřičnou pozornost ovšem věnujeme všem reklamacím.