Služby

Včas doručíme všechno, co si objednáte, tam, kam potřebujete

Perfektní a rychlé

Na 90 zkušených zaměstnanců moderního logistického centra se dvěma externími skladovými lokacemi zajišťuje, aby bylo denně naskladněno, vyskladněno, zabaleno a odesláno vše, co naši zákazníci požadují. Tisíce balíků denně a dokonale fungující příjem i výdej, to je náš denní chléb.

Automatizace

Celý logistický proces je maximálně automatizován. Všechny operace jsou řízeny ERP a WMS informačním systémem. Evidence, pohyb i kompletace zboží jsou sledovány výhradně za použití čárového kódu. Zásilky vytváříme v reálném čase. Tisíce položek vysokoobrátkového zboží je k dispozici ve velmi krátkém čase díky unikátnímu systému vychystávání a balení. Kompletnost zásilek kontrolujeme scanningem zboží. Zásilku kvalitně zabalíme a vybavíme prvky k rozpoznání nepovoleného narušení obalu.

Naše vizitka?

Denně je vydáno a zpracováno v průměru přes 33 tisíc kusů zboží v 5 000 položkách. V nejsilnějších dnech roku expedujeme přes 5 500 zásilek denně.

Široká nabídka přeprav

Při expedici našich zásilek k zákazníkům spolupracujeme se všemi předními balíkovými a paletovými dopravci v ČR – DPD, Česká pošta, Geis parcel CZ, Geis CZ, Gebrüder Weiss – a nabízíme tak našim zákazníkům širokou paletu služeb a způsobů doručení včetně možnosti zaplatit při doručení zboží platební kartou.

Reklamace

Reklamace jistě nepatří k něčemu, čím byste chtěli často procházet. Pokud už Vás však tato nemilá situace potká, naše reklamační oddělení je připraveno se o vše potřebné postarat. Spokojenost zákazníka a dobré vzájemné vztahy jsou i v této oblasti naším prvořadým zájmem.

Rychlé vyřízení

Tým zkušených pracovníků posoudí a vyřeší Vaši reklamaci v nejkratší možné lhůtě. Průměrná doba vyřízení je 15 dní, přičemž třetinu vyřídíme již do týdne. U komplikovaných případů se maximálně snažíme vyhovět Vašim potřebám. Jsme ochotni zprostředkovat také mimozáruční reklamace, pokud nám to naše kontakty umožňují.

Dobrá komunikace

Nová telefonní ústředna Vás spolehlivě přepojí na online telefonisty a na zaslané e-maily přijde do 24 hodin odpověď. Na webu lze sledovat průběh aktuálně řešených případů a zasílat k nim dotazy.

Neodkladné reklamace

Naše konkurenční výhoda. Neodkladná reklamace znamená, že požadovaný náhradní díl do námi vyrobeného počítače obdržíte do 24 hodin. Je to jednoduché – prostě oznámíte, který díl je potřeba vyměnit, a my ho neodkladně pošleme. Zatímco vadný díl ještě nemusí být ani zabalen na cestu k nám, zásilka od nás s funkčním náhradním dílem dorazí druhý den k Vám. V případě Vaší potřeby je možné takto neodkladně vyřešit i standardní reklamaci, která se netýká námi vyrobených PC. Patřičnou pozornost ovšem věnujeme všem reklamacím.

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Pokud přijmete všechny soubory cookies, můžeme shromažďovat a zpracovávat údaje o vašich aktivitách na našich webových stránkách. Nastavení souborů cookies můžete kdykoli změnit kliknutím na ikonu Nastavení souborů cookies v dolní liště. Více podrobností naleznete ve Zpracování osobních údajů.