Individuální servisní smlouvy přinášejí větší flexibilitu v rozsahu služeb, v časovém období poskytovaných služeb a obecně v podpoře projektového byznysu, i další příležitosti v podpoře zákazníka, např. instalační služby (pomoc s instalací a konfigurací hardwaru a softwaru), profilaxe (preventivní údržba a monitorování systémů), return to support (možnost vrátit se k podpoře, pokud se vyskytnou problémy) a další.
HPE služby má u ATC na starosti primárně produktová manažerka Petra Folvarczná (folvarczna@atcomp.cz). Pomoct resellerům s čímkoli je ale připraven celý tým zaměřený na produkty HPE a projektové poradenství v oblasti předprodejních i poprodejních služeb, a to na e-mailu hpe@atcomp.cz.
Možnost prodeje servisních služeb tak skvěle doplňuje lednové posílení HPE divize u ATC o dva specialisty právě v oblasti projektového byznysu, a to o Romana Santariuse a Petra Jochmana.
K novince se vyjádřil Marcel Koch, senior manager ATC pro značku HPE: „Předpřipravené službové balíčky HPE Service Pack jsou osvědčenou volbou, ale my se nyní posouváme ještě dále a nabízíme našim resellerům individuální služby ušité jim na míru, aby odpovídaly jejich specifickým požadavkům. Věříme, že se naše spolupráce ještě zintenzivní.“